SmartDestinations.com is One of Boston’s “Hottest”

SmartDestinations.com, home of the popular Go City cards, has been named one of the "Hottest Companies in Boston" for 2012.

Save money with a Go City Card!

Boston, MA — SmartDestinations.com, home of the popular Go City cards that give travelers exclusive savings and access to more than 500 of the nation’s most popular museums, tours and fun activities, has been named one of the “Hottest Companies in Boston” for 2012.

“Given the resurgent start-up community and energy in Boston, it’s great to be recognized as a growing company delivering real results and revenue alongside others in the area,’ said CMO Brian Carr. “Not only are we delivering consistent growth and results, but our the savings customers love and simplicity of using our Go City cards or building their own custom passes with Go Select Passes.”

Smart Destinations.com is among 60 hot companies chosen from among almost 2,000 Boston companies by Lead411.com, which researched venture capital fundings, public news events, company launches, new office openings, customer press releases. Other companies on the list included HubSpot, Care.com, Gather and Demandware.

"Este es nuestro 3 premio rd Boston. Estamos muy contentos con el reconocimiento del Premio ha recibido en los últimos años ", dijo Tom Azul, CEO de Dirigir 411 , "Y estamos muy orgullosos de la lista respetado de empresas para la 2012 ganadores ".

How the Winners were Chosen
First, all companies must be in either the Software, Wireless, Internet, Hardware, or Media industry and be a privately held organization, and be within Boston, Massachusetts. From there, each company must meet one or more of the following requirements;

** 100 Incremento% en los ingresos durante el último 2 años; O
** Más de $ 2 M en fondos en el pasado 2 años;

Smart Destinations ofrece las únicas múltiples atracción pases que maximizar la diversión, el ahorro y la conveniencia de hacer turismo con opciones de compra flexibles para cada tipo de viajero. Puntos de venta en línea y en walk-up disponibles, Smart Destinations pases, incluyendo Go Tarjetas Ciudad, Go Go Explorer y Select, proporcionar la admisión a más de 500 atracciones de todo 13 Destinos de América del Norte, incluyendo Nueva York, Orlando, San Diego, Chicago y Oahu. Todos los pases vienen con extras de valor, incluyendo la capacidad de evitar las colas en ciertas atracciones y guías completas de la ciudad que ofrecen consejos de expertos y descuentos bonificación en tiendas y restaurantes. Smart Destinations pasa aprovechar la tecnología patentada de la empresa y la red más grande de la atracción socios de la industria para ahorrar a los consumidores hasta 55 % Con respecto a la compra de boletos individuales. La compañía tiene su sede en Boston, MA. Para obtener más información, visite www.smartdestinations.com.

About Lead411

Lead411 provides information, news, and research about U.S. companies and their executives. Founded in 2001, its goal has been to focus on quality corporate data that is valid and useful rather than producing as many company records as possible. In addition, Lead411 tracks company news in order to alert its customers about venture financing, new hires, hiring plans, etc. Customers include Gartner, Administaff and ADP.