Smart Destinations Releases New Virtual Go Card in San Diego

Smart Destinations releases San Diego’s first mobile attraction pass, the Virtual Go Card.

Smart Destinations anunció hoy el lanzamiento del nuevo pase de atracción móvil en San Diego: la Tarjeta Virtual Go. Los viajeros a San Diego podrán mostrar este pase multi-atracción en su dispositivo móvil y obtener la admisión a todos 45 atracciones principales, incluyendo LEGOLAND® San Diego , SeaWorld San Diego , y el Zoológico de San Diego . Además, los socios de atracción de Smart Destinations se beneficiarán de la gestión racionalizada de las operaciones de back-end que implica la tecnología de la tarjeta Virtual Go Card.

Over the past two decades, the attractions industry has seen limited change in multi-attraction passes, which have been traditionally delivered through booklets or vouchers. Smart Destinations’ Virtual Go Card is the world’s first mobile innovation in the attractions industry, a technology that gives users access to the largest mobile attraction ticketing network in the country with 450 partners across the nation.

“We are thrilled to introduce the convenience and innovation of our new virtual multi-attraction pass to San Diego visitors,” said Kevin McLaughlin, CEO and co-founder of Smart Destinations. “Getting a Go San Diego Card in your hands is now even faster and easier. Your mobile phone can now be your pass to San Diego.”

Smart Destinations’ mobile technology adds a new dimension to the popular multi-attraction Go San Diego Cards by combining it with the ease and convenience of instant delivery of a single QR code. Travelers can simply access the pass from any mobile device and display it at all 45 partner attractions in San Diego, making a visit to an attraction as simple as scanning a phone.

The Virtual Go Card in San Diego provides convenience, flexibility, and savings, making it easier for travelers to enjoy their vacation stress-free. Virtual Go Card holders will also enjoy special discounts and offers, plus a free all-digital guidebook complete with maps, directions, and insider tips. From unlimited access to amusement parks like SeaWorld San Diego, to included extras at the San Diego Zoo Safari Park, the Virtual Go Card will bring travelers the ultimate destination experience.

Además de San Diego, la tarjeta virtual Go también está disponible en Boston, Chicago y la ciudad de Nueva York.

Acerca de Smart Destinations:
Smart Destinations ayuda a los viajeros a disfrutar de más actividades en sus destinos por menos. Con sus pases de múltiples atracciones, los visitantes disfrutan de opciones de compra flexibles, ahorros de hasta 55 % de descuento en los precios de puerta, y la conveniencia de saltar la línea en la mayoría de las atracciones populares. Disponibles en línea y en puntos de venta minorista, los pases de Smart Destinations, que incluyen Go City Cards, Go Explorer y Go Select Passes, brindan admisión a más de 400 atracciones en nueve destinos de América del Norte, incluyendo Nueva York, Orlando, Oahu, San Diego, Chicago, Los Ángeles, Miami, San Francisco y Boston. Para más información visite: http://www.smartdestinations.com .