Smart Destinations End of Summer Sale 2014

Beginning this week Smart Destinations will be offering special sale prices on their most popular products for an end of summer sale.

A partir de esta semana, Smart Destinations será la introducción de precios especiales en muchos de sus más populares Go Tarjetas Ciudad para apoyar los viajes de finales de verano. Los clientes podrán ahorrar hasta 22 % Sobre seleccione Go Tarjetas Ciudad y el Explorador de Pases. Venta de precios sólo está disponible en línea o por teléfono a través de 9 / 1 / 2014 .

Along with the customizable Go Select Passes and curated Go Select Packages, Smart Destinations’ all-inclusive Go City Cards are now available through the company’s exclusive digital delivery option. With the ability to display the pass on a smartphone for admission and no tickets to keep track of, travelers have less to worry about for last-minute Labor Day Weekend plans. All Go City Cards also come with extra benefits like a full color guidebook, skip the line privileges at key attractions, and additional discounts on shopping, dining, and entertainment.

Labor Day destinations such as Oahu, Los Angeles, San Diego, and Miami offer for many a last opportunity to enjoy warm weather before the fall. Popular Oahu attractions like surfing, paddle-boarding, or kayaking showcase the best of the tropical Pacific, while San Diego attractions like the San Diego Zoo and San Diego Zoo Safari Park ease the transition into school with an educational twist on the excitement of animal encounters.

Other favorite Labor Day destinations include urban centers of culture like New York, Chicago, and Boston. Iconic attractions like the Empire State Building, Shedd Aquarium, and the Boston Museum of Fine Arts (MFA) remain perennial family favorites. With Go City Cards, Smart Destinations customers can save time by avoiding ticket lines, get access to some special exhibits and performances, and enjoy the freedom of choice in all their attraction visits.

Este final de venta de verano comienza 8 / 22 / 14 . Los precios de venta estarán disponibles al mismo tiempo que los últimos diez días de las "Un millón de gracias!" Sorteo (sorteos cierra a 11 : 59 PST 8 / 31 / 14 ).

Smart Destinations ayuda a los viajeros disfrutar de más actividades en sus destinos por menos. Tanto con múltiples atracciones móvil y física pasa, los visitantes disfrutar de opciones de compra flexibles, un ahorro de hasta 55 % De descuento en los precios de admisión regulares, y la conveniencia de saltar la línea en las atracciones más populares. Puntos de venta en línea y en walk-up disponibles, Smart Destinations pases, incluyendo Go Tarjetas Ciudad, Explorer pasa and Go Seleccione Pases, proporcionan la admisión a más de 400 atracciones en nueve destinos de Estados Unidos, incluyendo Nueva York, Orlando, Oahu, San Diego, Chicago, Los Angeles, Miami, San Francisco y Boston. Para más información visite: www.smartdestinations.com.