Smart Destinations Donates to Relief and Recovery Effort in Japan

Company Donates Portion of Every Sale to Support Give2Asia

Boston, MA — Smart Destinations, provider of Go City Cards, multi-attraction passes designed to save travelers time and money, has partnered with Give2Asia to donate funds raised through online sales of its multi-attraction passes in support of the earthquake and tsunami relief efforts in Japan. Give2Asia is a partner organization of the Asia Foundation and is a leader in facilitating philanthropic giving to Asia, including disaster relief and recovery.

For every Go City Card or Explorer Pass purchased on the Smart Destinations website now through April 15, the company will donate one dollar to the Japan Earthquake and Tsunami Relief fund, established by Give2Asia.

"Nuestro corazón está con la comunidad japonesa, que ha soportado tanta devastación en las últimas semanas", dijo Cecilia Dahl, Presidente y Fundador de Smart Destinations. "Nos sentimos honrados de asociarnos con Give 2 Asia por una causa tan digna. Animamos a todos aquellos que planean vacaciones o escapadas locales a visitar nuestro sitio y comprar una tarjeta, ya que su compra ayudará inmediatamente a los necesitados en Japón. Los visitantes de nuestro sitio También puede encontrar información sobre cómo hacer donaciones personales a Dar 2 Asia."

The donations raised by Smart Destinations and Give2Asia will fund short- and long-term projects, helping Japanese communities deal with the disaster’s aftermath, while also providing immediate relief in situations where there are more pressing needs.

In 2010, Smart Destinations’ multi-attraction passes saved travelers more than $9 million on sightseeing, attractions and additional travel expenses in 14 destinations across the U.S., including Oahu, which was also impacted by the tsunami. Through April 15, travelers can continue to save money with Smart Destinations’ multi-attractions passes, while also supporting an important cause.

To learn more about Give2Asia or to make a direct donation, visitwww.Give2Asia.org

Smart Destinations es proveedor de Go City Cards, los únicos pases de múltiples atracciones que maximizan la diversión, el ahorro y la conveniencia de hacer turismo con opciones de compra flexibles para cada tipo de viajero. Los Go City Cards de Smart Destinations, disponibles en línea y en tiendas minoristas sin acceso, brindan acceso a más de 500 atracciones a través 14 Destinos de América del Norte, incluidos Oahu, Nueva York, Chicago y San Diego. Los pases vienen con valiosos extras, que incluyen la posibilidad de omitir la línea en determinadas atracciones y guías integrales de la ciudad que ofrecen consejos de expertos y descuentos en compras y comidas. Todos los pases de Smart Destinations aprovechan la tecnología patentada de la compañía y la red de socios de atracción más grande de la industria para salvar a los consumidores hasta 55 % en comparación con la compra de boletos individuales. La compañía tiene su sede en Boston, MA. Para más información visite www.smartdestinations.com .

About Give2Asia.org

Give2Asia combines exceptional stewardship with comprehensive, on-the-ground knowledge to promote actions benefiting Asian communities. Founded by The Asia Foundation, with more than 50 years of grant-making experience in the Asia-Pacific region, Give2Asia helps overcome the common challenges associated with giving overseas and has allowed for over US$150 million in donations since its inception in 2001. For more information, visitwww.Give2Asia.org.